lördag 5 april 2008

Mister Moster!

Moster Lina har är på besök i helgen och gullar med Maximus Bajsus! Eftersom pappa var och jobbade i Sthlm under natten och kom hem sent som fan så hade morsan och moster en helkväll här igår. De var lagom roligt att rulla ur sängen vid halvtvå på eftermiddagen , likblek med morgonrocken på sne och konfronteras av mormor, moster, mamma och Max i soffan uppraddade som en Idol audition. Till råga på allt så var det kod röd i kallingarna så det var bara att hälsa vackert, ta DN under armen och lufsa in på toan och hoppas på det bästa.
Sen lyckades jag med konstycket att föregå Lisa att fråga Lina om hon ville bli gudmor.
Jag på soffan vid datorn:
- De är väl Lina som är Gudmor? ( Till Lisa )
Lina & Lisa tittar på varandra överraskat varpå Lisa skickar en snabb dödsblick mot mig och utbrister:
- Ja nu måste hon ju vara det!
Men som tur vad hade hon tänkt att fråga ändå så jag gjorde inte bort mig totalt. Bara nästan!

Inte min dag i dag men Gudmor Lina har lovat att laga mat så de kan bli en schysst kväll i alla fall!

Moster Lina och Max! ( Bilden utan smink som hon inte ville ha med )



Här är hon i stylad version Mostern!!

Inga kommentarer: