onsdag 2 april 2008

Lång dag!

Idag har varit en lång dag! Efter att ha kommit över tröttheten efter natten ( eller det gjorde vi nog aldrig ) så drog morsan igång ett tvättprojekt eftersom jag tydligen geggat ner alla kläder jag har på tre-fyra dagar. Lätt match! Farsan är fortfarande sjuk men han tog sig en sväng till skolan ändå. Sen kom en tant och en farbror på besök som de kallade min Farmor och Farfar. De gick mest omkring med fåniga leenden och sa att jag var söt. Som om jag inte redan visste det... De är ju allt morsan säger om dagarna ju. Men de verkade schyssta och ska tydligen ta hand om mig en del i framtiden. Sen kom en spattig liten snubbe och hälsade på precis när de andra kilat hem. Jag och farsan hade precis somnat till efter ett skrovmål i morsans famn, så farsan låg kvar medans jag fick charma glasögonormen. Han var rätt trevlig ändå tillslut och om jag har förstått det rätt så kommer han att ta hand om mig en del också. Scyssta bananer att han ett helt gäng som backar upp mig. Sen drog morsan en sväng på stan o jag tog en till tupplur. De är de jag gillar mest just nu. Förutom bajsa och mammas tuttar förstås. Sen åt de korv medans jag låg och kräktes lite. De va soft! Sen på kvällskvisten kollade jag på när farsan spelade ett nytt tv-spel han fått. De verkade schysst. Nu ligger morsan och snusar här breve så jag ska plocka lite poäng och sova ikapp med henne lite.



Tjingeling. MAX!


Inga kommentarer: