onsdag 21 maj 2008

Ring socialen!

Mamma Lisa sitter bredvid och fullständigt skriker åt mig att lägga in flera bilder. Svetten lackar och datorn svider av värme mot mina lår. Max ligger och skriker på golvet och Lisa har förbjudit mig att plocka upp honom innan jag gjort fler inlägg på bloggen.
- Det är ditt straff din jävel! Jag sa ju att du aldrig skulle underhålla den där förbannade bloggen din odugling. I två veckor var de roligt va? Sen har du skitit totalt i den ditt oansvariga svin! Är de så de ska vara va? Svara mig!
Det flyger spott på mig och fingrarna värker av frenetiskt klickande på datorn. Snabba på datorjävel tänker jag. Snabba på innan hon tar fram strykjärnet.
Ännu en trevlig myskväll hemma hos familjen Löfqvist/Östman.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojdå, har lisa kusinen blivit galen. haha, hoppas ni har det bra. / lillkusinen, frida.